22 Mayıs 2012 Salı


Gittim mi? Gözlerinden...



Ayrılık sonrası şiirler yazıyorum, iğde kokulu kaldırımların arkasında kendisine sırf kendisine yağan bir yağmur gibi çıkageliyor. Hoşgeldin diyemiyorum. Neden şimdi? diye soruyorum. Geldim işte diyor...
Oysa sen bana Haziran da gelmiştin. Üşümeyi henüz öğrenmiştim. Ne iyi etmiştin...
Baş köşeme oturan yıldızları elimin tersiyle itiyorum, belki biraz da savrukca siliyorum...
Babama benziyor masamda ki kör bıçak, irkilsem annem kokuyor,titresem kanım donuyor...Burayı es geçiyorum!
Beni beklemişdin oysa ıssız Ankara sokaklarında.Adım adım ezberletmiştin adımı bahçedeki ağaçlara!Bilseydim, bilseydim değiştirirdim o mevsimi...
Gece ayrılık sonrası, hezeyan dolu inerken avuçlarıma, avuçlarım da ağır bir acı.Yastığımda bir kaç damla göz yaşı, sonrası hep yokluk sonrası hep sensizlik...
Oysa nasılda özlemişim teninde ki buğuyu, nasıl beklemişim kokunu bir bilsen...Gözlerin diyorum, her bakışta duru bir su gibi.İçsem... İçsem...İçsem... Ve yine ben geldim de/sen!
Ve şimdi Kasım sonrası, Haziran kokulu sözler biriktirsem sana. Haziran gibi sarsam yokluğunu ve öpsem alnından yokluğunun...
İçimi ısıtır mutlaka! Son bir kez sarılsan, son bir kez öpsen alnımdan ve ben son bir kez öpsem dudaklarından,avuçlarından... Sonra yine susarız istersen.
Gözlerin ve birde ben...

2 yorum:

  1. hayırlı olsun blog. Takibe aldım. Sende benimkini incelersen sevinirim

    Sevgiler
    http://acimaninsanatguncesi.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler... İncelerim tabi ki. Sevgiler...

    YanıtlaSil