25 Mayıs 2012 Cuma


Hiç!

İçimde küçük küçük çiçek yarası,dışım kalın bir duvar sanki. Sol omuzuma aldığım tüm sisleri terk ediyorum... Acılar sarmış dört bir yanımı ben görmezden geliyorum.Paylaşınca çoğalan muhabbetin izlerini derinleştiriyorum içimde.
Bakınca sevenlerimi sarılıp öpenleri görüyorum. Nefret duygusuyla yoğrulmuş insanları yok sayıyor sanki ruhum! Çünkü aldığım her nefes dünyaya bedel oluyor bir çizgiden sonra... Sizler kadar sevmişimdir bende, siz öğrenirken belkide!!!
 
Susmak kalmıştır en sonunda yitik bir öykü olmuştur gözümde... 
Şimdi özür dilemeli geçmişten!!! Yaşanmasına izin verilmemiş o saf temiz aşklardan!!!
 
Mmhh benim aziz dostlarım; Canınız cehenneme benimle beraber!!!
 
Son yudumu vefasız dostlarım sizler için öldürürken gırtlağımda, aslında illegal bir sevişme ile ıslağım! Sanmayın ki yağmur yağıyor, nefrettir...Ki nefret benim yüreğimde her zaman legal bir gidiştir!
Ey aşk! Hangi orospunun kasıklarına gizlendin. Önüm arkam sağım solum içim dışım "HİÇ" olmuşken ben, gülüyorum... Deli diyorsunuz muhtemelen yada bir manyağım kimine göre. Kimine göre olabildiğince dişi, kimine göre bir hiç...
 
Evet hiç! Kocaman bir hiç aslında "K" noktasından başka! kimin umurunda? Hiç de dahil buna...
 
Alnımda bir aşk acısı izleri, sırtımda bir kaç saplı bıçak.Arabesk bir söylem değil ama sizler yanılacaksınız!
Ben ki hala hep annemin gül kokusu ellerinde, sıcak kollarında gülümsemesi ömre bedel. Ki baba ya aşık bir piçsem! Azat edilme vaktimin geldiği andır artık...
 
(Şimdi yazın kafanıza göre sevgili "............" TIN bölgeme)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder